Известие

Collapse
No announcement yet.

проблем с ключ

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • проблем с ключ

    Здравейте колеги,
    Днес ми изникна сериозен проблем и се нуждая от вашите мнения.
    При вкарване на ключа, не ми изгасна светодиода "code"...след близо 15 минутни мъки, успях да запаля, но когато се прибрах пробвах отново и пак същите номера.
    От около 15 давания на контакт, едно е успешно...Ужас.
    Кавжете къде да отида , да оправя проблема?
    Възможно ли е ..и къде мога да отида да шунтирам тази защита?
    Колата е 156, 1.6 1999г. и се намирам във Варна!

  • #2
    недей я шунтира а отиди на диагностика що сигурно ти прави грешка на имобилайзера
    Mercedes W202 - 200kompressor 99'
    Alfa Romeo 156 1.8 16V TS 99' - ex''
    Alfa Romeo 145 1.9JTD 99'

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от seadog Покажи съобщение
      Здравейте колеги,
      Днес ми изникна сериозен проблем и се нуждая от вашите мнения.
      При вкарване на ключа, не ми изгасна светодиода "code"...след близо 15 минутни мъки, успях да запаля, но когато се прибрах пробвах отново и пак същите номера.
      От около 15 давания на контакт, едно е успешно...Ужас.
      Кавжете къде да отида , да оправя проблема?
      Възможно ли е ..и къде мога да отида да шунтирам тази защита?
      Колата е 156, 1.6 1999г. и се намирам във Варна!
      провери с търсачката има точно такава тема проблема ти е от кабела който отива към графитния пръстен на контактния ключ
      Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99

      Comment


      • #4
        про4етох написаното, но не мога да го направя сам.

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от seadog Покажи съобщение
          про4етох написаното, но не мога да го направя сам.
          Развиваш 3 винта на долната кора на конзолата с волана и я вадиш внимателно и ще видиш къде е въпросния кабел, поразмърдай го малко и пробвай пак с ключа, при мен тази операция помага.
          Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99

          Comment


          • #6
            все пак не е ли по-добре, ако отида на диагностика и специалист каже мнението си?

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от seadog Покажи съобщение
              все пак не е ли по-добре, ако отида на диагностика и специалист каже мнението си?
              Понеже и аз съм като теб ходя по сервизи, виж тия в общ техничеки и си избери някой
              Last edited by fred; d.m.y г., 22:06.
              Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
              Нагоре по стълбата, която води надолу
              sigpic

              Comment


              • #8
                Приятелю извади буксите отпред над дроселовата клапа, почистиги със спрей Electrical cleaner на бензинова основа и след това пробвай отново или провери след като не разпознае ключа как са тези две букси, дали контактуват добре

                Comment


                • #9
                  Kакъв дросел, какви букси, защо точно тях...? Но няма значение.
                  Ето я темата:
                  http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=9498
                  Няма смисъл да си съчиняваме.
                  Alfa Romeo 156 1.8 T.S,'98
                  ZAZ Tavria 1.1, '95 - взеха я
                  Pinky: "He that is gentle to the brutal will end up being brutal to the gentle"

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от nik_hadji Покажи съобщение
                    Приятелю извади буксите отпред над дроселовата клапа, почистиги със спрей Electrical cleaner на бензинова основа и след това пробвай отново или провери след като не разпознае ключа как са тези две букси, дали контактуват добре
                    Приятелю,
                    Точно тези букси НЯМАТ нищо общо с имобилайзера. Най-вероятно, му прави проблем буксата на гривната.

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от robkobg Покажи съобщение
                      Приятелю,
                      Точно тези букси НЯМАТ нищо общо с имобилайзера. Най-вероятно, му прави проблем буксата на гривната.
                      ако имаш предвид графитния пръстен там букса няма просто кабела и пръстена са едно цяло. В другия си край този кабел завършва с букса но е навряна на майка си в..... Вероятно там е проблема
                      Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от to_lose_HEART Покажи съобщение
                        ако имаш предвид графитния пръстен там букса няма просто кабела и пръстена са едно цяло. В другия си край този кабел завършва с букса но е навряна на майка си в..... Вероятно там е проблема
                        ОК, но проблемът се търси първоначално около волана. Кабелът на гривната се прекъсва или дава на маса много често, може и контактен ключ.

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от to_lose_HEART Покажи съобщение
                          ако имаш предвид графитния пръстен там букса няма просто кабела и пръстена са едно цяло. В другия си край този кабел завършва с букса но е навряна на майка си в..... Вероятно там е проблема
                          Ти па ся кво му е да извади блока има имобилайзерът, с тесла ще е по-лесно.

                          Comment


                          • #14
                            и какво стана колега откара ли я на диагностика най-накрая
                            Mercedes W202 - 200kompressor 99'
                            Alfa Romeo 156 1.8 16V TS 99' - ex''
                            Alfa Romeo 145 1.9JTD 99'

                            Comment

                            Working...
                            X